Imieniny:

AferyPrawa.com

Redaktor Zdzisław Raczkowski ujawnia niekompetencje funkcjonariuszy władzy...
http://Jooble.org
Najczęściej czytane:
Najczęściej komentowane:





Pogoda
Money.pl - Kliknij po więcej
23 października 2017
Źródło: MeteoGroup
Polskie prawo czy polskie prawie! Barwy Bezprawia

opublikowano: 04-07-2017

Manipulacje TVN czyli "pranie mózgów" - ściema TVN, POLSAT itp. czyli żydowskich mediów.  Filip Stankiewicz 

1 Według Faktów TVN słowa o „najgorszym sorcie” dotyczyły całej opozycji, a dotyczyły jedynie niesłusznie donoszących na Polskę zagranicą. Tutaj ta wypowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=SKFgVD2KGXw

2 Według Faktów TVN Jarosław Kaczyński powiedział „prawdziwi Polacy dojdą do władzy”. Tymczasem powiedział „wolni Polacy”.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,PiS-Kaczynski-nie-mowil-o-prawdziwych-Polakach,wid,12751307,wiadomosc.html

3 Fakty TVN zasugerowały, że Zbigniew Ziobro podważył działania policji w sprawie osób, które dokonały napisów na grobowcu Bieruta. Tymczasem uznał zatrzymanie i ich ukaranie za dobre. Uznał tylko, że zbędny jest areszt na 48 godzin.

4 Według TVN premier Szydło w USA nie spotkała się z żadnym światowym przywódcą - a spotkała się z sekretarzem generalnym ONZ.

5 Według TVN na spotkaniu u marszałka Sejmu z opozycji był tylko lider PSL. Tymczasem był jeszcze przedstawiciel partii KORWIN.

6 Fakty TVN powołując się na agencję Bloomberg podały jako fakt, że rok prezydentury Andrzeja Dudy kosztował Polskę 50 mld dolarów, bo tyle z giełdy wycofali inwestorzy. Tymczasem prezydent i w ogóle rządzący mieli niewielki wpływ na decyzje inwestorów. Powołanie się na jakieś źródło nie zwalnia dziennikarzy z oceny czy dana opinia jest obiektywna, powinni również umożliwić odniesienie się do tej krytycznej opinii prezydentowi lub przedstawicielom Kancelarii Prezydenta.
http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/bilans-pierwszego-roku-prezydentury-andrzeja-dudy,666249.html

7 Szef MON powiedział, że aerokluby wesprą powstające wojska obrony terytorialnej. W 1939 samoloty bez uzbrojenia prowadziły rozpoznanie - nie muszą podlatywać blisko wroga. Fakty TVN stwierdziły, że chodzi też o balony, to wymysł:
https://pl.wikipedia.org/wiki/PWS-26

http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/szef-mon-ma-nowe-zadanie-dla-aeroklubow,670384.html

8 Fakty TVN podały, że rzecznik MON dostał medal „za odwagę bez walki” - czyli według ich to medal dla żołnierzy. Tymczasem medal ten otrzymało mnóstwo cywilów w tym dziennikarzy i dziennikarze TVN musieli o tym wiedzieć, nie wyjaśnili tego w kolejnych dniach.

9 TVN24 zobrazowała debatę o Polsce w europarlamencie zdjęciem na którym sala posiedzeń była pełna europosłów. Tymczasem naprawdę sala posiedzeń świeciła pustkami (było poniżej 70 europosłów).
http://niezalezna.pl/86023-tvn24-sobie-rzeczywistosc-sobie-internauci-wysmiali-stacje

10 Według TVN i Polsatu obowiązujące w Polsce prawo dopuszcza aborcję (czyli jak wynika z definicji medycznej zamordowanie dziecka) gdy „płód” jest upośledzony, chory - tymczasem prawo mówi tylko o podejrzeniu („badania prenatalne lub inne przesłanki medyczne wskazują na duże prawdopodobieństwo”) i są dzieci, które miały być chore, a rodzą się zdrowe. Nie podają tego jak sądzę celowo, aby ludzie popierali ten proceder. https://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja_w_Polsce

11 Premier Beata Szydło wraz z kilkoma ministrami przebywała z wizytą w Izraelu, omawiane były kwestie współpracy w różnych dziedzinach. Kilka aut z kolumny rządowej miało wypadek, ale nie było wśród nich auta Beaty Szydło, ani żadnego z ministrów. Wiadomości TVP 1 o 19.30 zrelacjonowały efekty wizyty i wspomniały o wypadku. Fakty TVN pominęły cele wizyty informując tylko o wypadku.

12 16 listopada 2016 była konferencja na temat dezinformacji w mediach. Wypowiadało się wielu ekspertów, szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego, ministrowie Macierewicz i Waszczykowski. Wiadomości TVP o 19.30 rzetelnie zrelacjonowały to wydarzenie (można obejrzeć pod poniższym linkiem). Natomiast Fakty TVN pokazały urywki wypowiedzi jedynie ministra Macierewicza, przypomniały jego stare wypowiedzi i taka to była dziwna relacja. TVN ma jakąś fobie na punkcie ministra Obrony Narodowej, może powinni się leczyć?
https://wiadomosci.tvp.pl/27495207/16112016-1930

13 Premier Beata Szydło w Rydze, przed szczytem Chiny-Europa Środkowo-Wschodnia, spotkała się z premierami Chin - Li Keqiangiem, Łotwy - Marisem Kuczinskisem, Serbii - Aleksandrem Vucziciem i z premierem Chorwacji. Podczas rozmowy z szefem chińskiego rządu poruszone zostały kwestie dotyczące m.in. współpracy gospodarczej i politycznej. Rozmowy dotyczyły realizacji konkretnych projektów z chińskimi partnerami w zakresie sektora technologicznego, transportu i logistyki, ochrony środowiska oraz gospodarki wodnej. Tematem rozmów z premierami Łotwy i Serbii była współpraca regionalna, w tym kwestie związane z bieżącą polityką Unii Europejskiej. Spotkanie z premierem Łotwy dotyczyło też rozbudowy infrastruktury w regionie, m.in. trasy Via Carpatia. W grupie "16+1", która spotkała się w Rydze, oprócz Chin znajdują się: Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Albania i Macedonia. Fakty TVN pominęły to kompletnie - to chora cenzura!
Przypadków pomijania ważnych informacji było znacznie więcej - choćby w dniu 21.04.2017 Fakty TVN nie poinformowały o danych GUS o świetnym rozwoju gospodarczym Polski i konferencji premier Beaty Szydło z tym związanej dotyczącej również działań rządu, które przyspieszyły rozwój naszego kraju pod nazwą "Gospodarka +".

14 „Fakty” TVN (nieoceniony redaktor Sobieniowski) uznały (28.03.2017) za absurdalną wypowiedź wiceministra Obrony Narodowej Bartosza Kownackiego, że znaczenie śmigłowców wielozadaniowych dla losów ewentualnej wojny byłoby dziesięciorzędne. Tymczasem mamy 120.000 żołnierzy (dzięki powołaniu Obrony Terytorialnej będzie ich sporo więcej), 1000 czołgów, 2600 wozów opancerzonych i 440 dział samobieżnych. Potencjalny agresor czyli Rosja ma przynajmniej kilka razy więcej żołnierzy i sprzętu. Zaś śmigłowce wielozadaniowe których głównym zadaniem jest transport żołnierzy i /lub sprzętu (w liczbie 50, bo tyle chcieli kupić przepłacając zresztą) mogą przewieźć bliżej linii frontu tysiąc kilkuset żołnierzy (w kilku turach kilka tysięcy) uratować życie paruset żołnierzom (jeśli nie zostaną oczywiście zestrzelone, bo Rosja miałaby zapewne przewagę w powietrzu), ale nie zniszczą wrogiego samolotu, śmigłowca uderzeniowego czy czołgu. Zatem szansa, że od nich będzie zależało czy wygramy czy przegramy jest znikoma - i tu wiceminister ma w pełni rację. Zapewne też można pieniądze na nie przeznaczone wydać na bardziej potrzebny sprzęt zdolny zniwelować przewagę Rosjan w siłach pancernych czy w powietrzu - i z tego punktu widzenia brak tych śmigłowców, a kupno za zaoszczędzone pieniądze na przykład broni przeciwpancernej czy przeciwlotniczej wzmocni naszą obronność, a nie osłabi jak twierdzi TVN (i opozycja).
http://technowinki.onet.pl/militaria/polska-i-rosyjska-armia-porownanie/m2e8y

Więcej manipulacji TVN pod tym linkiem: http://www.citizengo.org/pl/37148-petycja-o-odebranie-koncesji-stacji-telewizyjnej-tvn-i-tvn24-zwracam-sie-do-krrit-o-odebranie

Manipulacja „Newsweeka”:Krzysztof Światek o kuriozalnej relacji portalu tygodnika Lisa z gali 35-lecia "TS": Omamy Newsweek.pl. Relacja z gali 35-lecia „Tygodnika Solidarność”, zamieszczona na portalu newsweek.pl, stała się nieudolną karykaturą uroczystości – z nieprawdziwą tezą i informacjami. Autor tekstu ujrzał na gali Jarosława Kaczyńskiego, którego… w Teatrze Polskim nie było. „Tygodnik Solidarność. Jak PiS zakłamuje historię legendarnej gazety” – taki tytuł nosi relacja. A dalej teza, że „tak naprawdę była to rocznica przejęcia tego pisma przez Jarosława Kaczyńskiego w 1989 r.”. Tu się zatrzymajmy. Powyższą bzdurę mógł napisać tylko ktoś, kto nie wziął udziału w gali, ani nie obejrzał relacji w TVP1. A nawet nie przejrzał zdjęć z uroczystości, dostępnych choćby w serwisie PAP. Zobaczyłby wtedy wielki portret Tadeusza Mazowieckiego na ekranie z dopiskiem w jakich latach był redaktorem naczelnym „TS”. Podczas uroczystości uhonorowaliśmy bowiem wszystkich redaktorów naczelnych w historii pisma. O śp. Tadeuszu Mazowieckim, prowadząca galę dziennikarka Anna Popek, powiedziała: „Tadeusz Mazowiecki w najtrudniejszym, bo jeszcze komunistycznym okresie, zbudował zespół i wyznaczył linię pisma. Musiał też walczyć o papier – wtedy przydziałowy, oraz z cenzurą o przestrzeń dla wolnego słowa. Prowadził pismo od kwietnia 1981 r do stanu wojennego i ponownie – po roku 1989 roku, aż do momentu powołania go na stanowisko premiera”.
http://www.tysol.pl/a1175-Omamy-newsweek-pl

W zeszłym roku tytuł Hieny Roku przyznawany przez polskie środowisko dziennikarskie przypadł Tomaszowi Lisowi - w tym roku ten niechlubny tytuł może otrzymać pracujący dla kierowanego przez niego tygodnika „Newsweek” dziennikarz Michał Krzymowski. Do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich wpłynął już wniosek w tej sprawie. Dotyczy artykułu „Wielki strach w fabryce dokumentów” z lipca tego roku. Dziennikarz atakuje w nim obecne władze Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych m.in. za to, że uczęszczają do kościoła - dziennikarz wysłał m.in. pytanie o to, którzy członkowie władz PWPW chodzą na „poranne bądź popołudniowe msze święte”. To jednak tylko jeden z zarzutów wystosowanych wobec artykułu zgłoszonego do antynagrody. Dziennikarz oparł swój tekst m.in. na anonimowym liście pracowników spółki do ówczesnego ministra skarbu Dawida Jackiewicza, krytykującym władze spółki. Według dziennikarza prezes Wojciechowski miał m.in. zwolnić sekretarkę samotnie wychowującą trójkę dzieci, choć naprawdę, jak wynika z wniosku, to ona sama podjęła decyzję o zmianie pracy. Podobny los, według słów Krzymowskiego, miał spotkać wdowca z trójką dzieci. „Owszem, taka osoba została zwolniona - redaktor zapomniał wspomnieć, że jest to wdowiec ponownie żonaty, a jego dzieci są już dorosłe” - czytamy we wniosku podpisanym przez władze spółki. To tylko niektóre z wymienionych przez wnioskodawców przekłamań, półprawd i manipulacji, którymi posłużył się redaktor Krzymowski.
http://niezalezna.pl/87601-faworytem-w-wyscigu-o-hiene-roku-dziennikarz-newsweeka

Manipulacji „Gazety Wyborczej” nie będzie z braku czasu ;)

Tekst i komentarze do tekstu pod linkiem:
http://niepoprawni.pl/blog/filipstankiewicz/manipulacje-tvn-i-innych-mediow

Serdecznie Pozdrawiam
Filip Stankiewicz

Tematy  w dziale dla inteligentnych:  
ARTYKUŁY - do przemyślenia z cyklu: POLITYKA - PIENIĄDZ - WŁADZA

Polecam sprawy poruszane w działach:
 SĄDY   PROKURATURA  ADWOKATURA
 POLITYKA  PRAWO  INTERWENCJE - sprawy czytelników  

"AFERY PRAWA" 
 
Niezależne Czasopismo Internetowe www.aferyprawa.eu
  redagowane przez dziennikarzy AP i sympatyków z całego świata których celem jest PRAWO, PRAWDA SPRAWIEDLIWOŚĆ DOSTĘP DO INFORMACJI ORAZ DOBRO CZŁOWIEKA

    uwagi i wnioski proszę wysyłać na adres: afery@poczta.fm  - Polska
aferyprawa@gmail.com 
Dziękujemy za przysłane teksty opinie i informacje. 

WSZYSTKICH INFORMUJĘ ŻE WOLNOŚĆ WYPOWIEDZI I SWOBODA WYRAŻANIA SWOICH POGLĄDÓW JEST ZAGWARANTOWANA ART 54 KONSTYTUCJI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ.

Komentarze internautów: